Aandacht voor bereikbaarheid, kwaliteit en service

De afgelopen jaren hebben we in onze praktijk extra aandacht gegeven aan de bereikbaarheid van de praktijk. 

Het resultaat is dat u elke werkdag tussen 8.00 en 17.00 uur de assistente kunt bellen voor het maken van een afspraak of andere vragen. Op sommige momenten kunt u een collega asisistente aan de lijn krijgen die u verder zal helpen. 

Denkt u ook eens aan de mogelijkheid van E-consult. Voor sommige vragen hoeft u misschien niet langs te komen of te bellen, maar stuurt u de huisarts of praktijkverpleegkundiege via de website een berichtje. Eenmalig aanmelden en u kunt aan de slag!

Wat al langer kan, maar misschien niet bij iedereen bekend is, is het aanvragenvan herhaalrecepten via de website. U kunt 24 uur per dag uw herhaalrecept aanvragen en hoeft dus niet de praktijk te bellen. Inspreken op de receptenlijn kan ook.

Indien u moeilijk vrij kunt krijgen van uw werk voor een spreekuurafspraak bij de huisarts kunt u de assistente vragen voor een afspraak op het avondspreekuur. Dit is afwisselend op maandag en dinsdag.

Zorgverzekeraar Agis heeft vanwege deze aandacht voor bereikbaarheid, kwaliteit en service de praktijk het label Pluspraktijk gegeven. 

Wat wij erg belangrijk vinden, ook omdat wij huisartsen opleiden in de praktijk, is te voldoen aan de hoge kwaliteitsnormen van de eigen beroepsvereniging, het Nederlands Huisartsen Genootschap. Wij zijn dan ook erg trots het keurmerk van de NHG Praktijkaccreditering ontvangen te hebben!  Dit is een bewijs dat onze praktijk volgens de wetenschappelijke richtlijnen werkt en continue bezig is met kwaliteitsborging- en verbetering. 

Onderdeel hiervan is dat wij graag van onze patienten horen wat zij vinden van de geleverde zorg en waar verbeteringen mogelijk of noodzakelijk zijn. U kunt ons helpen door uw ideen of klachten kenbaar te maken.


21-02-2013